لیلا دلفان

وبلاگی برای دانشجویان

لیلا دلفان

وبلاگی برای دانشجویان

وبلاگی جهت اطلاع رسانی دانشجویان
شما می توانید هر گونه انتقاد یا پیشنهاد خود را در قسمت نظرات اعلام کنید.

آخرین نظرات
  • ۲۹ مرداد ۹۶، ۰۹:۵۱ - رها
    مرسی

کلاس سیستم خبره

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۳۵ ب.ظ

با توجه به تعداد زیاد دانشجویان و شلوغی کلاس سیستم خبره، کلاس جدیدی در ساعت 12-14 به این درس اختصاص یافته. دانشجویان علاقه مند به جابجا شدن به این کلاس اسامی خود را در قسمت نظرات همین پست اعلام نمایند. 

۹۳/۰۸/۲۰
L. Delfan

نظرات  (۳۲)

سلام استا قرار بود جزوه نرم افزار رو بذارید روی وب تا دانلود کنیم پس چی شد؟ لطفا زودتر آپلود کنید ممنون

سلام استاد خسته نباشید با اجازتون من امروز (11/9/93)نمیتونم بیام سرکلاس  ببخشید

سلام
موافقم.
۲۲ آبان ۹۳ ، ۰۸:۴۱ فرشته سپه وند
باسلام استاد من میتونم کلاس12تا14روبیام
۲۱ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۲ حدیث کاکولوند - فرشته سپهوند - فروزان زارعی
سلام
ما هم موافقیم
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۴ فرشته سپه وند
باسلام.استادمن میتونم کلاس12تا14روبیام
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۰:۵۸ مجتبی نوروزی زاده
با سلام و احترام،
لطفا اسم بنده هم در لیست کلاس 12 - 14 قرار داده بشه. 
با سپاس
۲۱ آبان ۹۳ ، ۰۱:۰۰ مریم علی نیا
سلام استاد من با این ساعت که تعیین کردم موافقم.
۲۱ آبان ۹۳ ، ۰۰:۲۳ فرشته کریمی
استاد اشتباه نوشتم 12-14

برا چهار نفر زیر:
فاطمه دالوند ،فرشته کریمی،سحر دارایی،معصومه روشنی زاده
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۳۱ مهرناز کرموندی
سلام استاد
 من با سکشن جدید موافقم
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۳۰ مهرناز کرموندی
سلام استاد
من هم با سکشن جدید موافقم
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۲۵ فهیمه مهدی پور
باسلام استاد من12تا14میتونم بیام
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۱ معصومه روشنی زاده
سلام استاد من 10 تا 12 میام
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۱ سحر دارایی
سلام استاد منم 10 تا 12 میام
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۰ فاطمه دالوند
سلام استاد من 10 تا 12 میام
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۰ فرشته کریمی
سلام استاد من 10 تا 12 میام
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۴۱ حامد دهقان
بسم الله القاسم الجبارین...
من هم میتوانم شرکت کنم.
لا حول ولا قوه الا بالله


بسم الله القاسم الجبارین...
من هم میتوانم شرکت کنم.
لا حول ولا قوه الا بالله
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۶ فرشته کریمی
فاطمه دالوند،فرشته کریمی،سحر دارایی،معصومه روشنی زاده 
سلام استاد
میلاد عزیزی. استاد من میتونم کلاس 12 تا 14 رو بیام با تشکر
فاطمه دالوند ،فرشته کریمی،سحر دارایی،معصومه روشنی زاده 
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۲ میثم دولتشاهی
سلام استاد
میثم دولتشاهی.استاد من میتونم کلاس 12 تا 14 رو بیام.با تشکر
سلام استاد
من کلاس 12 تا 14 رو می تونم بیام.با تشکر
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۰ ظــــفــر مـــرادی
سلام استاد

ظفــــــر  مــــرادی هســتم با تشـکیل این کلاس موافقـــــم

اســــــامی این افـــراد رو  چـون به اینــــترنت دســترسی نـدارن  ازم خواستن اینجا بــنویسـم

پیـام محمدی منش
بهمن دهــقانی
محـمـد اعرابی
هــادی بیـــرانوند
نــدا  گلــورانی
مـیثم دولتـــشاهی
میــلاد عزیــزی
محـمد محمدی اطــهر

سلام استاد.خسته نباشید؟
مسعود سهرابی نژاد.استاد من ساعت 12 تا 14 رو می تونم بیام.
با تشکر
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۹ امیر صادقپور
با سلام بنده میتوانم در این کلاس شرکت کنم. با تشکر
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۷ محسن مرادی نژاد و جمعی از دوستان
سلام استادکلاس سیستم های خبره حاضرین در کلاس 12-14
1 محسن مرادی نژاد
2  امین جلالی
3  حامد دهقان
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۴ محسن مرادی نژاد و جمعی از دوستان
سلام استاد برای تعیین کلاس درس سیستم های خبره ساعت 12-14 حاضر میباشیم
1  محسن مرادی نژاد
2  امین جلالی
3  حامد دهقان
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۴ زینب پنهانی
12-14
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۳ سمیه فروتن
12-14
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۰ امیر صادقپور
با سلام بنده در کلاس ساعت 12 تا 14 یا کلاس 14 تا 16 میتوانم حضور داشته باشم.با تشکر

۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۹ یوسف دریکوند
وقت شما بخیر استاد. اسم یکی از دوستام رو هم توی همین پست میذارم، ایشون هم مایل Section 12 تا 2 بیان.
یوسف دریکوند
مجید بهاروند احمدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">