لیلا دلفان

وبلاگی برای دانشجویان

لیلا دلفان

وبلاگی برای دانشجویان

وبلاگی جهت اطلاع رسانی دانشجویان
شما می توانید هر گونه انتقاد یا پیشنهاد خود را در قسمت نظرات اعلام کنید.

آخرین نظرات
  • ۲۹ مرداد ۹۶، ۰۹:۵۱ - رها
    مرسی

دستورالعمل نحوه نگارش گزارش کارورزی را از لینک های زیر دانلود کنید و گزارش خود را بر اساس آن تنظیم نمایید. 

۹۳/۰۴/۱۶
L. Delfan

نظرات  (۶)

۲۷ دی ۹۴ ، ۰۱:۴۰ یاراحمدی
سلام استاد
کارآموزی و پروژه فرستادم ولی جواب تایید ندادید
لطف کنید روز تحویل کاروزی اعلام کنید چون هماهنگی جوابی به ما ندادن
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۹ حسین بیرانوندی
سلام. من درس کارورزی را با شما گرفتم. تمام فرم های گزارش کارورزی رو آماده کردم، یک شنبه هم اومدم دانشگاه ولی تشریف نداشتین. گزارش کارورزی رو چجوری به دستتون برسونم؟
سلام سرکار خانم دلفان . الان متوجه شدم که نزدیک یکساله که سایت رو براتون راه اندازی کردم ولی ازش استفاده نکردید ... با اجازتون تمدیدش می کنم ...

http://delfanstudent.ir/

پاسخ:
سلام 
متشکرم 
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۰۴ sana. sayadi@yhoo.com
سلام خدمت استاد عزیز تو خدا نیاز شدید دونمره از درس طراحی الگوریتم و شی گرا بخدا مامانم توی بیمارستان هست بخدا میخواهد عمل کنه اون روز آقای ویس پور باهانت حرف زدند بخدا استاد مشروط شدم بخدا استاد به هیچ کس نمیگم توی خدا استاد به هیچ گس از بچه ها نمگیم.
سلام و خسته نباشید
مقاله ای تحت عنوان " پروتکل مسیریابی تحمل پذیرخطا وانرژی کارامددرشبکه های حسگربی سیم با استفاده ازالگوریتم ژنتیک:FTEEGA" که نویسنده اول شما هستید در اینترنت پیدا کردم،برای پایان نامه بنده خیلی میتونه مفید باشه،اگه فایل مقاله براتون مقدور باشه به ایمیل بنده بفرستید.
ممنون از لطفتون
سلام استاد
لطفا ایمیل هاتون رو چک کنید
کاراموزی رو میل کردیم منتظر تایید شماست
خسته نباشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">