لیلا دلفان

وبلاگی برای دانشجویان

لیلا دلفان

وبلاگی برای دانشجویان

وبلاگی جهت اطلاع رسانی دانشجویان
شما می توانید هر گونه انتقاد یا پیشنهاد خود را در قسمت نظرات اعلام کنید.

آخرین نظرات
  • ۲۹ مرداد ۹۶، ۰۹:۵۱ - رها
    مرسی

رفع مشکل مولتی مدیا بیلدر در ویندوز 7 , 8

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۸ ب.ظ

اگر پس از نصب برنامه مولتی مدیا بیلدر در ویندوز 64 بیتی نتوانستید آن را اجرا کنید و یا بعد از اجرای برنامه مولتی مدیا بیلدر صفحه اولیه کاملا سفید باز می شود و هیچ چیزی پیدا نیست، یعنی محدوده صفحه مشخص نیست، می توانید به روش زیر این مشکل را برطرف نمایید.  

 علت این مشکل این است که ویندوز7 و 8 امکانات زیادی دارند که مهم ترین آن ها افکت آن است و وقتی نرم افزاری اجرا می شود این افکت به نرم افزار منتقل می شود. خیلی از نرم افزار ها از این افکت پشتیبانی نمی کنند که مولتی مدیا بیلدر از این دسته است. ما هم باید این افکت و تم را برای مولتی مدیا بیلدر غیر فعال کنیم.

 

برای غیر فعال کردن افکت در ویندوز ۷ به روش زیر عمل کنید:

ابتدا بر روی مولتی مدیا بیلدر کلیک راست کنید. سپس properties را فشار دهید. در سربرگ compatibility گزینه ی Disable Visual themes را فعال کنید و ok کلیک کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.

 

در ویندوز 8 به روش زیر عمل کنید:

ابتدا بر روی مولتی مدیا بیلدر کلیک راست کنید. سپس properties را فشار دهید. در سربرگ compatibility گزینه ی Reduced color modeرا فعال کنید و ok کلیک کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.

۹۲/۰۵/۲۶
L. Delfan

نظرات  (۶۳)

خیلی ممنون کمک بزرگی کردید. عااااااااااااااااااااااااااالی بود
مرسی
Damet garm vaghean
واقعا مرسی و لایک داری خدا خیرت بده
ممنونت خواهر از سر در گمی دو ساعته نجاتم دادی...................
سلام 
سپاسگزارم 
مدت ها بود به دنبال رفع این مشکل بودم واقعا سپاسگزارم عا لی بود 
دستتون درد نکنه خدا خیرتون بده
خیلی ازتون ممنونم کمک بزرگی کردین

۲۶ دی ۹۵ ، ۲۱:۱۴ امیرحسین
عالی اما ای کاش این نرم افزار زبان پاسکال رو هم ساپورت میکرد.
دم خودت با هفت جد و آبادت گرم خیلی مردی ......   واقعا کلافه شده بودم 
واقعا خدا خیرت بده
دمت گرم داداش
سلام
من در برنامه mmbیه مشکلی دارم و اون هم اینه که خط کش برنامه از عدد های خیلی بزرگ(عدد های 5 یا 6 رقمی)شروع میشه چطور میتونم اون رو تنظیم کنم تا از صفر شروع بشه
سلام یه مشکلی دارم تو لب تاب هرچی مالتی مدیا بیلدرو نصب میکنم بعد از اجرای نرم افزار و باز شدن اون صفحه اصلی که روش میشه کار کرد نمیاد فقط همون محیط خاکستری نرم افزار هست نمتونم روش کار کنم لطفا کمک کنین.ممنون
دمت گرم . خیلی کمک بزرگی کردی . ممنون
واقعا مرسی،هرچند ساده بود ولی کمک بسیار بزرگ وباارزشی بود
سلام
چند روزه هر کاری میکنم نمیتونم back ground قرار بدم میشه کمکم کنید؟
هم Bitmap میزنم ، هم page properties قسمت  image باز نمیشه
سلام واقعا درستتون درد نکنه عاقبت بخبر شین سه روزه از هیچ جایی نمیشه پیدا کرد

ویندوز 8 دارم قبلا امتحان کرده بودم میشد
ولی الان هر کار میکنم نمیشه لطفا راهنمایی کنید
دمتون گرو دو روز بود درگیرش بودم
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ، وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ، واااااااااااااااااااااااااااااااااااای
خدا خییییییییییییییییییییییییییر تون بده ، عاقبتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتون به خیر باشه
بابا ایول دمتون گرم
ممنونم مرس
انشا الله عاقبت بخیر بشی
واقعا ممنون خیر ببینین
دمتون گرم
سلام آقا ضمن تشکر
 من این کاروکردم ولی موقع preview تصویر رو بهم ریخته و سروته نشون میده
سلام واقعا ممنون ان شاءالله عاقبت به خیر شین
سپاسگذارم
راهنمایی شما کلید کار ما شد

دمت گرم ممنون
سلام.لطفا منم راهنمایی کنید چرا پس بیلدر من درست نمیشه.اون راهی که گفتین رو انجام دادم.ویندوزم 7هستش ولی متاسفانه درست نشد.چیکار کنم؟؟؟من باید تا این هفته یه برنامه مولتی مدیا درست کنم.ولی اصلن با این شرایط نمیتونم.توروخدا کمکم کنید........
خیلی ممنون کارمو راه انداختی
مرسی مرسی مرسی 
چند روز بود با این نرم افزار درگیر بودم واقعا کمک بزرگی کردی ممنونم.امیدوارم هیچ جایی گیر نکنی و همیشه کارت راست بیاد 
خیلی ممنوووووووووووووووووووووووووون
سلام
خیلی خیلی ممنون
لایک داری
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۷:۵۲ مانى دوازده ساله بوکان اغ
ترخدا دستور لود کردنو به من بگید 
سلام خدا عمرت بده
دهنم سرویس شده بود
هر چی بیلدر رو زیر و رو کردم متوجه نشدم
کارت بیست
از بابت راهنمایی تون خیلی سپاسگذارم. مشکلم حل شد
مرررررسی
ممنوووونم... :)

مرسی :)
ممنون مرسی
سلام مرسی خیلی ممنوم
خییییییییلییییی ممنون. به خاطر این مشکل اعصابم به هم ریخته بود. حتی ویندوز رو هم عوض کرده بودم درست نشد.مررررسییییییییی
سلام
دمت گرم راحتم کردی
مهسا

سلام ممنون از لطف شما من واقعا خیلی اذیت کشیدم با این مشکل نمی دونین چه کمک بزرگی شد بهم ممنوووووووون


مهساخانم جمله نویسیش بالاتر از بیسته این که خنده نداره

با سلام خواستم تشکر کنم واقعا ممنون

سلام ممنون از لطف شما من واقعا خیلی اذیت کشیدم با این مشکل نمی دونین چه کمک بزرگی شد بهم ممنوووووووون

mer30lar
merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ziyadd
بسیار متشکرم
بسیار عالی بود و متشکرم
سلام.خیلی لطف کردید.واقعا ازتون متشکرم!!! اجرتون با خدا ...
بسیار عالی درود برشما
1دنیا سپاس 

واقعا ممنون.خیلی کمکم کردین.

 

یه دنیا تشکر
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۱۵ محمد ایمانی
سلام . بابت راهنمایی تون نمیدونم چطور باید ازتون تشکر کنم . نزدیک بود به خاطر این مشکل برنامه رو حذف کنم .......خیلی مخلصیم.........
مرسیییییییییییییییییییییی
عالی بود
بیلدر رو نصب کردم فیلم گذاشتم بعد از اتمام کار فیلمم اجرا نمیشه میتو نید کمک کنید
پاسخ:

اگه فیلم شما اجرا نمیشه ممکنه به یکی از دلایل زیر باشه:

1) شما دکمه play براش تغریف نکردید.

2)مسیر فایل فیلم رو به درستی ننوشتید.

3)برنامه رو کامپایل نکردید.

4)فایل فیلم رو در کنار فایل برنامه ذخیره نکردید.

 

خیلی ممنون بابات راهنمایی خیلی عالی بود
خیلی خیلی خیلی ممنونم 

سلام
خیلی خیلی خیلی ازتون تشکر می کنم واقعا کمک بزرگی به من کردید دستتون درد نکنه ممنون از لطف سرشار شما خدا نگهدارتون

دست شما درد نکنه .این مشکل من را دیوانه کرده بود.

سلام
برنامه مشکلی نداره، چون خیلی از دوستانتون نصب کردن و من هم هرجلسه روی سیستم های سایت نصب کردم. اگه با وجود راه حلی که در وبلاگ قرار دادم بازهم مشکل داره، پس نرم افزار رو روسیستم دیگه ای نصب کنید. می تونید برنامه رو از کسایی که موفق به نصب شدن بگیرید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">